12 Eylül 2014 Cuma

Giriş

Herkese selamm :)) Blog yazmaya uzun bir ara verdikten sonra yeni bir blog yazmaya tekrar başladım. Sebebi ise artık eski blogumun artık bana hitap etmediğini düşünüyorum. Ayrıca ilk blogumu yazan kişi ile şu an yazan kişi arasında dağlar kadar fark var. Yaşlandımm artık :P Ehehehe.
Bu bloguma bir hayvan teması seçtim.( Yukarıda gördüğünüz üzere Geyik efendim :D ) Sebebi ise hayvan olan geyiğin insanlar arasındaki rolü: Geyik öncelikle gücü temsil eder. Özgür bir ruhu vardır. Boynuzları tacıdır onun. Kendisinin efendisidir yani. Sessiz ve saftır. Kendisini dinleyenlere yol göstericilik yapar. Duyarlılıgı ve kibarlıgı ile diğer bir yandan ölçülü maskülenliği temsil eder. Adaleti ve dengeyi savunur. Yani bir çok anlamı var :D İşte bunları kendimle bağdaştırdığım için Geyiği seçtim canlarım :)

Peki Bay Geyik kimdir. Ne işe yarar bu ibne :D Ben yolda yürürken yanızdan geçebilecek sıradan birisiyim. Herkes aynı zamanda hiçkimseyim :P Yersen :DD Üniversite öğrencisiyim yani sıradan. ( Sınav dönemi depresif diğer zamanlarda çılgınlık peşinde koşan ) Hayatın hızlı şeridinde yol alıyorum şimdilik. Beklentilerim sağlam bir iş sonra ilişkimiz ilerleyince açık ilişki teklif etmeyecek bir koca :D Daha sonra ne olur bilmem. Önce şu bulunması imkansız olan kocayı bulmam lazım. Sonrasını sonra düşünürüz :D  Egoist bir insan değilim. Deli doluyum biraz. Enerjim genelde çok yüksektir. Fakat düşerse tam düşer. Her telden çalmasını bilirim :P ( Her tel olmasa da çoğunu çalarız yani :D ) Gayet duygusalım :) Arada bir odunluğum tutar '' Erkekleri daha çekici yapar. Erkekleri kadınlardan ayıran özelliğidir '' Kuralları olan bir insanım. Çok kalabalık ortamları sevmem. Az ve öz olsunlar daha iyi. Dışarıdan bakıldığında gerçekten çok itici biriyim. İlk gördüğünüzde ''Bu niye gelmiş lan buraya. Suratsızz!!'' falan dersiniz yani :D Ama tanıdıktan sonra değişiyor genellikle benim hakkımdaki düşünceler :)) ( Ay niye öyle düşünüyolar hala çözemedim çok tatlıyım bikerem hıh :D ) Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim :D

 Bu blogda muhabbetin geyiğinden tutun hayatın acılarına kadar gireceğiz. Bazen güzin abla olup bazen de sarı çizmeli mehmet ağa olucam :D Arada bir betimlemenin doruklarına çıkacağım. Hayal dünyamın penceresinden bakacağız :) Gerçeklere dalacağız bıçak kadar keskin. ( Kendimi bir an haber ajansı reklamında gibi hissettim :D ) Öyle işte konuşacak konu bol. Haa durun arada bir oğlan kesmezsek vallahi çatlarım. Dedikodu da yaparız hem :DD Tabikiii Bay Geyik farkıyla olacak bunların hepsi ;)


Kısa bir giriş yapayım dedim. Umarım beğenirsiniz yazılarımı. Hepiniz hoşgeldiniz bloguma :))

3 yorum: