23 Eylül 2014 Salı

This is Ricki Hall Bitch

Herkese selam :) Eveeeeet bu hafta oğlan kesiyoruz ve benim için sıradan bir oğlan değil bu kişi. Biricik platoniğim, hayatımın aşkı... Diye gidiyor :D Kim bu diyeceksiniz ismi bir yerlerden tanıdık geliyor ama... Kendileri Ricki Hall olurlar efendim :) Asıl adı Ricki Scott Hall'dır. İngiltere'de mankenlik yapan Ricki. (İngiliz erkeklerine bayılırım :D ) Tarzını değiştirerek değişimin efendisi olmuştur.


İlk başlarda işe bu şekilde başlamış mankenliğe. Daha sonra sıradan birisi olmak ona göre olmadığına karar verince Tarzında ufak oynamalar yapmaya başlamış.

                                                             















Evet kabul ediyorum bu değişim süreci boyunca çok tipsiz olduğu zamanlar olmuş :DD




Yavaş yavaş toparlamış ama kendini yukarıda  gördüğünüz üzere :) 




Ve işte son hali ile ilk hali arasındaki fark. İnsan şok oluyor. Yavrum önceden böylemiydin sen diye. Kaç yaşındasın sen bakiiyim... Kendileri 26 yaşında olurlar :) Öyle hemen sulanmaya kalkmayın vallahi yolarım hepinizi. Benim ooo !!

Tesadüfen pinterestte gördüm fotoğrafını. İlk gördüğümde ki ruh halimi anlatamam. Aşağıya koydum sizde bakın :)


Allahımm!! O beyaz ten; O bakışlar, Hele sakalları ve saçları.. Bir insana uzun sakal bu kadar yakışır. Saçlarının kulaklarına kadar uzanması... '' Beni en büyük çeken motorun yaptığı dalga... köpürtmesi :''( '' Modundayım ben :P :D

Evet şimdi müjdemi isterim Ricki Hall bisexüel :D Evet evet yanlış duymadınınz hala benim olma ihtimali var :D Ayrıca çok eğlenceli bir kişiliği var :)
Burnunu karıştırırken bile çok tatlı taammıı :D
Ay şebek yaa bakışlara bak seni gidi seni :*
 

























Bunlarda Bisexüel olduğuna dair fotolar. Kızlarla öpüşürken çekilen fotolarını atmıyorum pis yellozlar Uzak durun Ricki'den -,-


 Efendim zaten sakallı erkekler her zaman 1-0 önde başlarlar bence. Bir de kumral olunca dadundan yenmez :) Ricki zaten benim için bir ilah olmuş durumda resmen.

 Ayrıca Ricki Hall Ufak çaplı Djlik yapıyor. İdeal koca profili budur benim için. Eğlenmesini bilen, komik, yakuşugluu, Yeri geldiğinde sert olan vs. vs. :)

Bu arada vücudunda kaç tane dövme var gerçekten bilmiyorum. Her geçen gün artıyor :D PandCo da kendi giyim kolleksiyonu var isteyen buradan bakabilir.


Bacaklarıda çok sexi ^.^

Kendiside çok sexiii <3

Ayrıca saç sakal kesimini aşırı derecede beğenenler vardır elbet.Bunun için sizlere saç kesim videosunu koyuyorum. Tabii kafa şeklinizinde biraz benziyo olması lazım bu saç modelini taşıyabilmek için. Sonra yok şurası şöyle olcak burası böyle olcak derken yamuk yumuk kestirmeyin :D Gidin bu videoyu izletin daha iyi olur :) Hem o kafası kıt olan kuaförüze bir şeyler anlatmak için ıkınmamış olursunuz :D Hem de ince ayrıntıları görmüş olur kuaförünüz. Artık gerisi el maharetine kalmış. Baktınız beceremedi 3 numaraya tekrar kestirin :DD :P Gaylerin saçı kıymetlidir. En iyisi mi gidin adam akıllı güvendiğiniz bir kuaföre kestirin :)




Öyle işte şekerler bu günlük benden bu kadar. Umarım beğenirsiniz yazımı. Öpüldünüz kocaman :*

5 yorum:

  1. Allah tamamını erdirir inşallah!
    Bildiğim bi bağlama büyüsü var ama onun için regli olman lazım.
    Love, Boleyn Boy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluruz reglide oluruz bi o kalmamıştım onuda bi şekilde beceririz artık ahahah :D

      Sil
  2. bu yavruyu bende takip ediyorum ig de ah her yeni resimde bir kalp çarpıntısı bi terleme yaratıyor bende :D

    YanıtlaSil
  3. Ya güzellik tarzımız bu kadar farklı olabilir :D Bence hiç de güzel değil :D Ama senin kendi tarzın <3

    YanıtlaSil